Marketing: Dowód społeczny

Tag: Dowód społeczny | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 5

10 wskazówek dotyczących recenzji klientów (i to popartych naukowo)

Nic nie sprzedaje lepiej niż zadowolony klient. Poznaj zatem 10 popartych badaniami zaleceń dotyczących pozyskiwania i wyświetlania recenzji: #1. Zachęcaj do porównań w recenzjach Recenzja, która porównuje Twój produkt z innym, jest…

  • Dowód społeczny
  • Konwersja

Kiedy polecenia przynoszą odwrotny skutek

Załóżmy, że prowadzisz odnoszący sukcesy sklep internetowy z produktami do pielęgnacji skóry. Chcąc zwiększyć sprzedaż, zachęcasz swoich klientów, aby polecali produkty swoim znajomym. Nawet dajesz rabat w wysokości 20 zł na pierwsze…

  • Dowód społeczny
  • Marketing szeptany

3 wskazówki na lepsze referencje od klientów

Umiejętne zbieranie pozytywnych opinii i referencji od klientów może Ci bardzo pomóc w zdobywaniu kolejnych klientów. A to dlatego, że osoby, które dopiero stykają się z Twoją marką lub produktem mają bardzo ograniczone zaufanie. Taki…

  • Dowód społeczny
  • Marka

Jak budować zaufanie i wiarygodność na referencjach i dowodach społecznych?

Dowód społeczny i zbieranie referencji jest koniecznością w dzisiejszym cyfrowym świecie. I może to być czynnik, który zadecyduje o tym, że potencjalny klient stanie się klientem faktycznie. W jaki więc sposób zacząć zbierać dowody…

  • Dowód społeczny
  • Email marketing

Trzy rodzaje dowodów marketingowych, aby zbudować zaufanie

Żeby coś sprzedać, musisz zdobyć zaufanie kupującego. A z tym najczęściej jest największy problem, bo ludzi nie ufają marketerom (np. w ankiecie Gallupa dotyczącej etyki w zawodzie w 2020 roku Amerykanie wskazali marketera jako zawód o…

  • Dowód społeczny
  • Psychologia