Co sprawia, że treść jest przekonująca? To właśnie emocje są tym czynnikiem, który sprawia, że łatwiej kogoś przekonać. Trzeba z nich jednak w umiejętny sposób korzystać. Poznaj zatem 9 wskazówek, które pozwolą zbudować Ci więź z klientami i podbić ich serca:
1.Opowiadaj historie
Chcesz utrzymać zaangażowanie swoich odbiorców? Opowiedz im dobrą historię. Opowiadanie historii to proste, ale skuteczne narzędzie do przyciągnięcia uwagi odbiorców i emocjonalnego zaangażowania w Twoje treści. Każdy bowiem chce wiedzieć, co się stanie dalej, zwłaszcza jeśli może się identyfikować z bohaterem opowieści. Opowiadanie historii związanych z Twoim biznesem może pomóc w polubieniu Twojej marki przez klientów. Możesz na przykład opowiedzieć swoim odbiorcom, jak rozpoczęła się Twoja działalność, jakie wyzwania udało Ci się pokonać i jak pracujesz nad osiągnięciem swoich obecnych celów. Opowieści o klientach również mogą być skutecznym sposobem na nawiązanie kontaktu z odbiorcami. Spróbuj wykorzystać swoje umiejętności opowiadania historii poprzez studia przypadków.
Czcionka: