'Zasada jednego' czyli podstawowa zasada copywritingu

Czcionka:

Każdy z nas na skrzynkę e-mail dostaje do czasu do czasu (a może nawet kilka razy dziennie) maila, w którym jego autor chce coś sprzedać. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, bo każdy przedsiębiorca ma coś co chce sprzedać.

Tyle, że te maile sprzedażowe czasami wyglądają jak… lista zakupów. Autor wysyła Ci wszystko co oferuje, a przy każdym produkcie (najczęściej cyfrowym) wstawia przycisk wzywający do zakupu. Skąd masz wtedy wiedzieć co jest dla Ciebie właściwe i co pasuje do Ciebie. Masz kliknąć na każdym z tych linków prowadzących do produktu i tam sobie poczytać na jego temat, zanim zdecydujesz czy jest on dla Ciebie właściwy? No raczej nie. Widać, że autor takiego maila "z listą zakupów" raczej nie słyszał o "Zasadzie jednego". A to jest podstawą copywritingu, którą każdy właściciel firmy powinien znać i rozumieć.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 25%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.