Jak tworzyć treści zatrzymujące przewijanie?

Czcionka:

Czy wiesz, że Twoje kciuki pokonują dwa maratony rocznie, przeglądając media społecznościowe? Tyle wynosi średnia. A to oznacza, że ludzi praktycznie tylko skrolują ekrany swoich telefonów, nie zatrzymując się na dłużej. Innymi słowy Twoi nabywcy są rozkojarzeni.

Katelyn Bourgoin, dyrektor generalna Customer Camp, wyjaśnia, dlaczego tworzenie treści, które zapierają dech w piersiach, jest trudne:

"Wielu marketerów zmaga się z tym, aby ludzie przestali skrolować. Jest wiele osób, które rywalizują o tego rodzaju początkową uwagę. Jeśli nie możesz przyciągnąć uwagi ludzi w pięć sekund, już ich nie ma i zajmują się czymś innym."

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.