Jak budować zaufanie i wiarygodność na referencjach i dowodach społecznych?

Czcionka:

Dowód społeczny i zbieranie referencji jest koniecznością w dzisiejszym cyfrowym świecie. I może to być czynnik, który zadecyduje o tym, że potencjalny klient stanie się klientem faktycznie.

W jaki więc sposób zacząć zbierać dowody społeczne i używać ich w swoich e-mailach, aby napędzać sprzedaż?

Dlaczego warto używać dowodów społecznych w e-mailach?

Używanie referencji i dowodów społecznych w mailach może być potężnym sposobem na budowanie zaufania i wiarygodności wśród odbiorców. Ludzie chcą kupować rzeczy od osób, które znają i którym ufają. Oto kilka powodów, dla których powinieneś z korzystać z nich i Ty:

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 18%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.