5 marketingowych lekcji od LEGO

Czcionka:

W 2003 roku duńska firma LEGO miała 800 milionów dolarów długu i była na skraju bankructwa. Udało się im jednak wyjść z kryzysu i do 2021 roku sprzedać towarów za ponad 7,7 miliarda dolarów.

Upadek LEGO przyszedł wraz z rozwojem cyfrowych gier wideo w latach 2000. Dzieci po prostu coraz mniej interesowały klocki, a coraz bardziej szły w stronę rozrywki cyfrowej.

Firma oczywiście zareagowała na to i zrobiła trzy rzeczy, które miały firmę uratować:
• Założyli swoją firmę produkcyjną, aby tworzyć programy telewizyjne, gry wideo i treści rozrywkowe (a wiesz jakie to kosztowne).

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 11%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.