Jak robić marketing dla firmy lokalnej?

Czcionka:

Marketing firmy lokalnej bardzo różni się od marketingu firmy działającej globalnie (w całym kraju, na świecie). Prowadząc lokalny biznesu wcale nie musisz przesadzać z publikacjami w mediach społecznościowych, publikować setek artykułów na swoim blogu ani robić szalonych sztuczek PR-owych, aby Twoja firma dobrze funkcjonowała. W rzeczywistości jest to DUŻO prostsze. Poznaj zatem kilka skutecznych taktyk marketingowych dla lokalnego biznesu:

1.Reklama Google
Uruchom kampanię Google Ads na słowa kluczowe bezpośrednie związane z Twoją branżą i miejscem, w którym prowadzić działalność. Jeśli np. prowadzisz lokalne biuro rachunkowe w Szczecinie, to reklamuj się w Google używając wszystkich wariacji fraz związanych z "biuro rachunkowe Szczecin" czy "księgowość Szczecin".

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 15%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.