Jak tworzyć zoptymalizowane pod kątem SEO treści na TikToka?

Czcionka:

TikTok nadal staje się coraz lepszym miejscem do wyszukiwania informacji. Kocha go zwłaszcza pokolenie Z. A to dlatego, że to co kiedyś było "możliwe do znalezienia w Google", teraz jest "możliwe do znalezienia na TikToku", z treściami o niewielkich rozmiarach, od twórców i BEZ reklam.

Sam TikTok zresztą optymalizuje się pod tym kątem:
• Dodano rekomendacje dotyczącą zapytań do wyszukiwarki
• Zwiększono liczbę znaków do 2200, dzięki czemu można dodać więcej kontekstu i słów kluczowych.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 17%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.