3 ćwiczenia z copywritingu do pisania tekstów, które sprzedają

Czcionka:

Sarah Stockdale, ekspertka w dziedzinie copywritingu i założycielka Growclass, dzieli się trzema prostymi ćwiczeniami copywriterskimi, których możesz użyć, aby uczynić swoje teksty bardziej wiarygodnymi i przekonującymi. Oto one:

1. "Ty" zamiast "my"

Kiedy ktoś czyta Twój tekst reklamowy, to oczekuje, że będzie to rozmowa indywidualna. Ta osoba oczekuje, że Twój tekst będzie mówić do tej osoby, a nie o tej osobie.

Dlatego tak ważne jest, aby skupić się w przekazie na czytelniku, tak aby Twój tekst reklamowy wydawał się mówić bezpośrednio do czytelnika. Wtedy on poczuje się dostrzeżony i zrozumiany.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 21%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.