Wpływ wiarygodnych taktyk marketingowych na sprzedaż

Czcionka:

Wyobraź sobie taką sytuację. Jesteś w sklepie i podchodzi do Ciebie (w pewnych odstępach czasu) dwóch różnych sprzedawców. Każdy z nich chce Ci sprzedać płyn do mycia naczyń.

Pierwszy z nich jest bardzo podekscytowany i mówi Ci, że ten płyn do naczyń poleca sama Anna Lewandowska, która twierdzi, że dzięki niemu jej naczynia po prostu lśnią po każdym przyjęciu, które organizuje w swoim domu.

Drugi sprzedawca wręcza Ci broszurę z opiniami innych klientów, którzy mówią o tym jak dobry jest to płyn i jak dzięki niemu pozbyli się nawet najbardziej uciążliwego zaschniętego tłuszczu.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 19%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.