Jak zadowolić (albo wkurzyć) algorytm LinkedIn?

Czcionka:

Algorytmy mediów społecznościowych cały czas się zmieniają. To co działało jeszcze kilka lat temu, teraz może okazać się nieskuteczne.

Zmiany dotyczą także algorytmu LinkedIn. Warto je śledzić więc na bieżąco.

A oto co teraz działa, a czego powinno się unikać:

Rób to, aby polubił Cię algorytm LinkedIn
• Użyj 1200-1600 znaków w swoim poście (to około 170-400 słów).
• Użyj "haczyka" (coś co przykuwa uwagę i pozwala zdobyć zainteresowanie czytającego) na samym początku czyli w pierwszych 3 linijkach (przed ucięciem tekstu i linkiem "czytaj więcej")

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 20%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.