9 kroków do stworzenia dochodowych maili sprzedażowych

Czcionka:

Maile sprzedażowe są kluczem do zarabiania pieniędzy na e-mail marketingu.

Jednak większość ludzi nie wie, jak stworzyć wysoce konwertujący mail sprzedażowy.

Poznaj 9-etapową strukturę, której możesz użyć do tworzenia dochodowych maili sprzedażowych.

A że najlepiej uczyć się tego na przykładach, więc do naszych celów wykorzystamy fikcyjną markę specjalizującej się w odzieży treningowej dla kobiet.

#1. Temat wiadomości

Temat wiadomości mailowej ma jeden cel - otwarcie tego maila przez użytkownika, do którego został wysłany.

Aby to osiągnąć musisz:
• Wzbudzić ciekawość
• Wspomnieć o ofercie
• Być zwięzły i zrozumiały

Przykład: "Przywitaj się ze swoimi nowymi ulubionymi legginsami na siłownię!"

#2. Podtytuł / tekst podglądu

Podtytuł czyli taki podgląd tekstu, który widzi użytkownik zanim otworzy maila, ma zapewnić Ci kolejną szansę na otwarcie tego maila.

Podtytuł powinien:
• Intrygować
• Zapewniać dodatkowy kontekst
• Uzupełniać temat wiadomości

Przykład: "Komfort i styl na każdym treningu..."

#3. Nagłówek w mailu

Nagłówek to taki tytuł, który widzi użytkownik na samej górze maila, po jego otwarciu. I pełni on taką samą rolę jak tytuł wiadomości e-mail.

Spraw, by nagłówek:
• Przyciągał wzrok
• Był zorientowany na korzyści
• Był jasny i zwięzły

Przykład: "Idealna równowaga pomiędzy stylem i wygodą"

#4. Wprowadzenie

Celem wprowadzenia jest skłonienie ludzi do kliknięcia pierwszego wezwania do działania (CTA).

We wprowadzeniu powinieneś:
• Opisać swój produkt
• Podkreślić zalety Twojego produktu
• Zachęcić do kliknięcia CTA

Przykład: "Ulepsz swój trening dzięki naszej modelującej pośladki, super wygodnej, obszernej kolekcji legginsów"

#5. Pierwsze wezwanie do działania (CTA)

Pierwsze wezwanie do działania powinno być jasne i bezpośrednie.

Możesz użyć jednego z tych CTA:
• Kup teraz
• Kup [produkt]
• Uzyskaj [główna korzyść]

Przykład: "Kup teraz"

#6. Kluczowe korzyści

Tutaj przedstawiasz zalety Twojego produktu.

Dla każdej korzyści/zalety uwzględnij:
• Krótki opis
• Dodatkowe informacje

Przykład: "Modelowanie pośladków: popraw swoje krągłości. Wygodne: idealne na każdy trening. Uwzględnienie rozmiarów: znajdź najlepszy rozmiar dla siebie"

#7. Zachęta

Celem jest zmotywowanie ludzi do podjęcia działania.

Potężne zachęty to m.in:
• Obniżone ceny
• Ograniczona dostępność
• Kończące się terminy

Przykład: "Kup teraz! W magazynie pozostało tylko 100 sztuk"

#8. Ostateczne wezwanie do działania (CTA)

Możesz tutaj użyć tego samego wezwania do działania jak w punkcie 5, ale może to być inne CTA.

Przykład: "Kup teraz"

#9. Elementy wizualne

Elementy wizualne poprawiają wygląd i atrakcyjność wiadomości e-mail.

Mogą to być:
• Zdjęcia produktów
• Stylizowane przyciski
• Kolory i czcionki
• Logo firmy
• Obrazy jako tło