Jak odpowiadać na chamskie skargi klientów?

Czcionka:

Nie wiem czy wiesz jak powinieneś reagować na skargi w mediach społecznościowych. Zasada jest taka, że trzeba postarać się jak najszybciej przenieść to do prywatnej rozmowy.

Ale jak powinieneś odpowiedzieć, jeśli skarga jest niegrzeczna czy wręcz chamska? (np. "Piep*** ciebie i twój gów***ny produkt"). Oczywiście mówimy tutaj o skargach które są publiczne (np. na Twojej stronie na Facebooku). Musisz wiedzieć, że Twoja odpowiedź jest przeznaczona głównie dla innych użytkowników, którzy ją przeczytają, a nie dla chamskiego osobnika, który się skarży. Jeśli dobrze to rozegrasz, to możesz mieć setki albo tysiące cichych obserwatorów, którzy zobaczą Twoją odpowiedź. Twoja odpowiedź wpłynie na to jak Ciebie i Twoją markę będę postrzegali użytkownicy.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 34%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.