10 wskazówek dotyczących recenzji klientów (i to popartych naukowo)

Czcionka:

Nic nie sprzedaje lepiej niż zadowolony klient.

Poznaj zatem 10 popartych badaniami zaleceń dotyczących pozyskiwania i wyświetlania recenzji:

#1. Zachęcaj do porównań w recenzjach

Recenzja, która porównuje Twój produkt z innym, jest znacznie lepsza niż zwykła recenzja.

Na przykład: "iPhone 15 ma lepszy aparat niż Google Pixel mojego znajomego" jest lepsze niż "Aparat iPhone'a 15 jest naprawdę dobry".

Zachęcaj więc recenzentów do porównywania produktów, pytając ich: "Jak wypadł Twój produkt w porównaniu z podobnym produktem, który wypróbowałeś?".

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 12%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.