Zwiększ liczbę otwieranych wiadomości e-mail o 18% dzięki luce ciekawości

Czcionka:

Temat maila bardzo często decyduje o tym, czy zostanie on otwarty czy nie. Warto więc wiedzieć jak tworzyć tytuły, obok których czytelnik nie przejdzie obojętnie.

Justin Welsh przeanalizował tytuły ponad 130 swoich newsletterów i zidentyfikował pewien wzorzec. E-maile z najwyższymi wskaźnikami otwarć prawie zawsze mają jedną wspólną cechę:

Wykorzystują one technikę zwaną "Luka ciekawości" (z ang. Curiosity Gap) w swoich tematach.

Luka ciekawości to prosty sposób na przedstawienie tego, czego dotyczy wiadomość e-mail i wzbudzenie zainteresowania czytelnika, aby kliknął i dowiedział się więcej.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 20%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.