Magic Mind czyli jak wyróżnić się na konkurencyjnym rynku

Czcionka:

Bardzo ciężko się wyróżnić na konkurencyjnym rynku. A z takim rynkiem na pewno mamy do czynienia w przypadku suplementów diety.

No chyba, że masz genialną strategię - taką jaką miała marka Magic Mind, która przebojem przebiła się na tym rynku i teraz generuje 8-cyfrowe przychody.

Dowiedz się zatem, jak wyróżnić się na konkurencyjnym rynku czyli poznaj strategię Magic Mind.

#1. Wprowadź markę przed produktem

James Beshara, założyciel Magic Mind, zmagał się z chorobą serca. Dlatego chciał znaleźć zdrowszą alternatywę dla kofeiny, od której był uzależniony, a która to pozwalała mu być produktywnym.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 16%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.