3 wskazówki dotyczące email marketingu na Black Friday i Cyber Monday

Czcionka:

Black Friday i Cyber Monday (BFCM) przed nami, więc oto kilka wskazówek, jak zmaksymalizować swoje przychody dzięki email marketingowi w tym okresie.

Większość marketerów nie zmienia swojej strategii kampanii przed i podczas BFCM. To ogromny błąd, który może sprawić, że wyniki w czasie BFCM będą poniżej oczekiwań.

Oto, co musisz zmienić:

Wskazówka #1

Tydzień przed rozpoczęciem promocji BFCM zmień treść i cel swojego pop-upu (takie wyskakujące okienko na stronie internetowej, gdy użytkownik spędzi na niej odpowiednią ilość czasu lub wykona jakąś akcję).

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 18%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.