5 wizualnych sposobów na zatrzymanie uwagi użytkownika

Czcionka:

Jeśli nie masz dobrego haczyka, to nie będziesz miał dobrego wideo.

Istnieją trzy rodzaje haczyków:
Haczyk werbalny: To, co mówisz.
Haczyk wizualny: To, co pokazujesz.
Haczyk tytułowy: To, co pokazujesz w pierwszych 3 sekundach.

Nasze mózgi przetwarzają obrazy 60 000 razy szybciej niż tekst, dlatego efektywne wykorzystanie wizualnych haczyków może znacząco zwiększyć zaangażowanie odbiorców.

Poznaj zatem 5 sprawdzonych technik wizualnych, które pomogą zatrzymać uwagę użytkowników i skłonić ich do interakcji z Twoimi treściami:

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 12%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.