Jak JOYRIDE wyprzedało kwaśne żelki i trafiło do 1300 sklepów?

Czcionka:

Marka słodyczy JOYRIDE doświadczyła niedawno spektakularnego wzrostu popularności. Stało się to możliwe dzięki współpracy z Ryanem Trahanem, który objął stanowisko współwłaściciela i dyrektora kreatywnego, wprowadzając na rynek nowe kwaśne żelki.

Produkt wyprzedał się w mniej niż tydzień i trafił na półki ponad 1300 sklepów Target w całych Stanach Zjednoczonych.

Choć możesz pomyśleć, że nie dysponujesz 15 milionami subskrybentów jak Ryan, wiele z zastosowanych przez niego strategii można zaadaptować do własnej marki.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 15%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.