Jak projektować swoją markę, aby sprawiała wrażenie bezpiecznej albo ekscytującej?

Czcionka:

Intuicyjnie wiemy, że wzornictwo, którego używamy, powinno pasować do tego, co staramy się przekazać w naszych komunikatach.

Ale jak dokładnie?

Wyobraź sobie nagłówek strony internetowej, który mówi: "Najfajniejsza podróż, jaką kiedykolwiek będziesz miał". A następnie używa blokowych czcionek w stylu lat 90-tych i jest podzielony na kwadraty i linie proste. To nie jest zbyt ekscytujące.

Albo co powiesz na wizytówkę, której slogan mówi tak: "Najbardziej wiarygodny doradca podatkowy w mieście", a następnie jest pełna falistych linii i psychodelicznych kształtów. To nie sprawia wrażenia zbyt stabilnego i przewidywalnego, prawda?

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 21%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.