Jak Wimbledon zyskał prawie milion obserwujących w 14 dni?

Czcionka:

Jeśli w lipcu śledziłeś media społecznościowe, na pewno trafiłeś na treści z Wimbledonu.

W ciągu zaledwie 14 dni opublikowali 1 043 posty, w tym:
• 376 filmów na TikToku
• 667 postów na Instagramie

To, co większość marek tworzy przez 2 lata, oni wypuścili w dwa tygodnie.

? Efekt? Prawie 1 milion nowych obserwujących.

Nie musisz mieć 150 meczów dziennie, żeby wyciągnąć wnioski z tej strategii. Zobacz, jak zrobili to ludzie od promocji Wimbledonu i jak możesz zastosować podobne podejście u siebie.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 19%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.