10 taktyk projektowania e-maili, które przyciągają kliknięcia

Czcionka:

W e-mail marketingu nie wystarczy tylko dobra treść – design też sprzedaje. Źle zaprojektowany e-mail = stracona okazja.

Jeśli chcesz, żeby odbiorcy klikali w Twoje wiadomości, nie tylko je czytali, potrzebujesz sprawdzonych zasad projektowania.

Oto 10 konkretnych taktyk, które sprawią, że Twoje e-maile będą wyglądać profesjonalnie, zachęcać do działania i... po prostu działać.

#1. Korzystaj z jednego, spójnego szablonu

Każdy Twój e-mail powinien wyglądać znajomo. Jeśli raz CTA jest zielone, a raz niebieskie – tracisz spójność marki.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 17%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.