Jak tworzyć treści na Instagramie, które trafiają do różnych segmentów klientów?

Czcionka:

Wszyscy mówią o tym, jak coś „zrobiło viral”. Mało kto mówi o precyzyjnym targetowaniu treści organicznych. A to błąd. Bo większość marek tworzy content, jakby był uniwersalny – dla wszystkich.

Tymczasem da się docierać do konkretnych grup klientów tylko dzięki organicznym treściom, bez złotówki wydanej na reklamy.

Jak to możliwe? Dzięki algorytmowi Instagrama.

Jak działa algorytm Instagrama?

Instagram oparty jest na tzw. grafie zainteresowań – analizuje zachowania użytkowników (co oglądają, z czym wchodzą w interakcję) i na tej podstawie buduje ich feed.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 17%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.