Jak tworzyć FOMO, które sprzedaje (nawet, gdy masz małą listę)?

Czcionka:

Dlaczego niektóre marki sprzedają wszystko w kilka minut, mimo że mają 1/10 Twojego budżetu reklamowego?

Bo nie sprzedają – one tworzą FOMO (FOMO - Fear of Missing Out czyli strach przed przegapieniem okazji).

Marki takie jak Supreme nie potrzebują rabatów. One budują napięcie, wywołują pożądanie i celowo ograniczają dostęp, by klienci błagali o możliwość zakupu.

Ta strategia działa nie tylko w modzie ulicznej. Możesz ją zastosować w kursach online, usługach, e-commerce, aplikacjach – praktycznie w każdym modelu.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 18%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.