Jak zatrzymać klientów: 20 taktyk od praktyków e-commerce

Czcionka:

Zatrzymanie klientów (czyli to, by wracali i kupowali ponownie) to długodystansowy wyścig.

Jimmy Kim & Chase Dimond - eksperci, którzy na co dzień skalują przychody marek sprzedających bezpośrednio online — zebrali 20 konkretnych zasad dotyczących retencji klientów.

Oto skondensowany przewodnik „to-do”, gotowy do natychmiastowego wdrożenia.

#1. Szanuj skrzynkę odbiorczą
E-mail to przywilej odbiorcy, nie bilbord.
Wskazówka: Przed wysyłką zadaj sobie pytanie: „Czy ten e-mail rozwiązuje problem klienta?”

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 14%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.