Recap content czyli tania i skuteczna forma treści do budowania więź z Twoimi odbiorcami

Czcionka:

Większość marek nie tworzy wystarczająco dużo treści i nie komunikuje się codziennie ze swoimi odbiorcami. A przecież to właśnie treści pozwalają zbudować więź i zaangażowanie.

Jedną z firm, która świetnie to rozumie, jest The Newt – luksusowe miejsce wypoczynkowe z Anglii.

Ich sposób na regularną i tanią w produkcji komunikację? Recap content, czyli podsumowanie tego, co wydarzyło się w firmie w ciągu tygodnia.

To rodzaj treści, który nie wymaga dużego budżetu ani sprzętu. A może znacząco wpłynąć na to, jak postrzegają Cię Twoi klienci.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 16%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.