Mini-produkty, które czynią markę „cool”

Czcionka:

Wyobraź sobie, że Twoja marka konkuruje na bardzo zatłoczonym rynku. Chcesz się wyróżnić, ale wszystkie standardowe pomysły wydają się nudne. Twój zespół proponuje ulepszoną wersję obecnego produktu albo... coś zupełnie szalonego, co na pierwszy rzut oka nie ma nic wspólnego z Twoją firmą.

Badania z 2025 roku pokazują, że ten drugi, odważniejszy kierunek może być kluczem do sukcesu. Wprowadzenie na rynek produktu z zupełnie innej kategorii sprawia, że klienci postrzegają markę jako znacznie bardziej "cool" (fajną, modną), co buduje jej wyjątkowy wizerunek.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.