Czy Twój slogan jest do bani? 4 wskazówki jak go naprawić

Czcionka:

Hasło marki (tagline) to często najkrótsze, ale najważniejsze zdanie w całej komunikacji firmy. Powinno jasno pokazywać, co dajesz klientowi, wyróżniać Cię na tle konkurencji i budzić emocje — a to wszystko w… kilku słowach.

Dobry slogan staje się coraz cenniejszy jako sposób na wyróżnienie się w rosnącym hałasie konkurencji. Dla mniejszych firm kluczowe jest, aby trzymać się jednego, spójnego sloganu we wszystkich działaniach marketingowych. Duże marki stać na krótkoterminowe hasła kampanijne, ale małe firmy z mniejszym budżetem muszą skupić przekaz, aby go nie rozwadniać.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 13%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.