Dlaczego Twój produkt to nie tylko produkt fizyczny?

Czcionka:

Kiedyś wystarczyło mieć dobry produkt. Dziś to za mało.

W erze TikToka, unboxingu i zakupów opartych na emocjach, klienci nie kupują rzeczy. Oni kupują to, co te rzeczy dla nich znaczą.

To, co sprzedajesz, coraz rzadziej jest fizycznym przedmiotem czy usługą. To emocja, prestiż i przynależność do grupy, które pojawiają się wokół Twojej marki.

Produkt, który nie jest produktem

W 2023 roku świat oszalał na punkcie Labubu. To dziwaczna figurka przypominająca królika, która stała się jednym z najgorętszych przedmiotów kolekcjonerskich na świecie , generując ponad 200 milionów dolarów sprzedaży na rynku wtórnym.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 17%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.