Twoi klienci rezygnują, bo nie czują się skuteczni

Czcionka:

Masz świetny produkt, ale klienci rezygnują po kilku miesiącach? To frustrujące. Zazwyczaj myślimy, że problem leży w produkcie. Tymczasem prawda jest inna: Klienci nie odchodzą dlatego, że Twój produkt jest zły. Odchodzą, ponieważ nie czują, że dzięki niemu odnoszą sukces.

Klienci odchodzą, gdy nie widzą dowodów sukcesu

Pomyśl o tej sytuacji. Klient rejestruje się w Twojej usłudze, pełen ekscytacji. Używa jej przez kilka tygodni i osiąga rezultaty. Problem w tym, że tych rezultatów nie widzi. Nie potrafi ich nazwać ani wskazać.

Dostęp do tej taktyki wymaga aktywacji


To tylko fragment tekstu (około 18%).

Jeśli chcesz przeczytać całość musisz aktywować dostęp.

Kliknij poniżej w czerwony przycisk i aktywuj swój dostęp.