Marketing: LinkedIn

Tag: LinkedIn | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 10

Jak publikować codziennie w social mediach nawet jeśli nie masz czasu?

Jeśli marzy Ci się stworzenie popularnego profilu w mediach społecznościowych takich jak LinkedIn czy X (dawny Twitter) i generować w ten sposób leady to potrzebujesz 3 rzeczy: • Wartościowych treści • Czasu • Konsekwencji…

  • LinkedIn
  • Social media
  • Twitter / X

Jak zarabiać na LinkedIn i nie być kojarzony ze sprzedawcą?

Większość ludzi obawia się promowania własnej firmy na LinkedIn, bo boją się, że zostanie im przypięta łatka "sprzedawcy". Uważają, że najpierw trzeba zbudować dobre relacje ze swoją społecznością, a dopiero później można…

  • LinkedIn

Dlaczego musisz skupić się na komentarzach jeśli chcesz rozwinąć profil na LinkedIn?

Rok 2024 zapowiada się tak, że to komentarze będą rządzić na LinkedIn, a nie "polubienia". Jeśli się nad tym zastanowić, to naprawdę ma to sens. Lajk jest jak uprzejmy gest aprobaty. Komentarz to zaangażowanie i interakcja. A LinkedIn…

  • LinkedIn
  • Social media

Jak zadowolić (albo wkurzyć) algorytm LinkedIn?

Algorytmy mediów społecznościowych cały czas się zmieniają. To co działało jeszcze kilka lat temu, teraz może okazać się nieskuteczne. Zmiany dotyczą także algorytmu LinkedIn. Warto je śledzić więc na bieżąco. A oto co teraz…

  • LinkedIn
  • Social media

Dwie duże zmiany w algorytmie LinkedIn

W ostatnich miesiącach LinkedIn wprowadził znaczące aktualizacje w sposobie działania swojego kanału. W rezultacie niektóre treści są nagradzane, a niektóre mają teraz mniejszy zasięg. Widzisz też teraz prawdopodobnie znacznie mniej…

  • LinkedIn

17 sposobów, aby zwiększyć liczbę obserwujących na LinkedIn dzięki komentarzom

Samo publikowanie na LinkiedIn nie wystarczy, żeby zdobyć zasięgi i dużą liczbę obserwujących. Trzeba też komentować. Komentowanie bowiem: • Zwiększa liczbę obserwujących • Przynosi nowe możliwości A oto 17 wskazówek jak…

  • LinkedIn
  • Social media

Jak tworzyć treści na LinkedIn, których nie da się ignorować?

Aby stać się "nie do zignorowania", musisz przyciągnąć ludzi swoimi treściami i wyróżnić się z tłumu. Oto 5 wskazówek, które pomogą ci zbudować silną markę osobistą, zdobyć zaufanie odbiorców i osiągnąć sukces marketingowy na…

  • Copywriting
  • LinkedIn
  • Social media