Marketing: Pisanie

Tag: Pisanie | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 73

'Zasada jednego' czyli podstawowa zasada copywritingu

Każdy z nas na skrzynkę e-mail dostaje do czasu do czasu (a może nawet kilka razy dziennie) maila, w którym jego autor chce coś sprzedać. Nie ma w tym nic nadzwyczajnego, bo każdy przedsiębiorca ma coś co chce sprzedać. Tyle, że te maile…

  • Copywriting
  • Pisanie

9 prostych sposobów na uatrakcyjnienie pisania

Chcesz pisać interesująco? Chcesz, żeby ludzie chętniej czytali to co piszesz i nie mogli się od tego oderwać. Skorzystaj z tych oto 9 rad: 1. Nie korzystaj z popularnych frameworków i szablonów - pisanie tego samego co wszyscy nie jest…

  • Copywriting
  • Pisanie

Są tylko dwa sposoby na to, żeby ludzie Ci zaufali i chętnie czytali

Poczatkujący copywriterzy, którzy dopiero zaczynają tworzyć treści i nie mają wyrobionej marki eksperta mają tylko dwie drogi na osiągnięcie sukcesu. Tak przynajmniej twierdzi Dickie Bush - ekspert od copywritingu. Dlaczego tylko dwie? Bo…

  • Copywriting
  • Pisanie

Wykorzystaj jeden napisany artykuł do zbierania kontaktów z różnych mediów

Każdy, kto tworzy jakieś treści (np. na swojego bloga) wie jak ciężka i pracochłonna jest to praca. A przecież tych treści trzeba tworzyć jak najwięcej, żeby się przebić w różnych kanałach czy w wyszukiwarce Google. Warto więc…

  • Content Marketing
  • Pisanie

Jak pisać skuteczne maile?

Istnieje kilka uniwersalnych praw, które zawsze działają jeśli chodzi o pisanie maili i to bez względu na listę, rynek czy produkt. Podzielił się nimi Chris Orzechowski na swoim profilu na Twitterze. Oto one: 1. Email ma się dobrze i…

  • Copywriting
  • Email marketing
  • Pisanie

Jak pisać lepsze nagłówki?

Na blogu Foundation pojawił się świetny tekst na temat pisania nagłówków, a konkretnej mówiąc przeanalizowano w jaki sposób tworzy je zespół z LinkedIn. W taki sposób można pisać nagłówki do postów, maili, na blogu czy do tweetów.…

  • Pisanie

Używaj negacji w swoich przekazach, aby zwiększyć zaangażowanie klientów

Czy wiesz, że używanie negacji, czyli słów takich jak: "nie", "nigdy", "nikt" , w postach w social mediach i tekstach reklamowych zwiększyć zaangażowanie użytkowników (klientów)? Przebadano ponad 15 000 postów na Facebooku i Twitterze i…

  • Copywriting
  • Pisanie