Marketing: Social media

Tag: Social media | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 44

Jak działa algorytm LinkedIn?

Jeśli zależy Ci na budowaniu kanału na LinkedIn, to po prostu nie możesz pominąć tych wskazówek. Richard van der Blom zaprezentował świetną infografikę, która wyjaśnia jak działa algorytm LinkedIn i co należy robić, jeśli chcesz…

  • LinkedIn
  • Social media

Algorytm Twittera czyli jak zdobyć większe zasięgi

Nie wiem czy wiesz, ale Twitter opublikował niedawno część kodu programistycznego związanego z algorytmem nadawania rang tweetom użytkowników. Wiemy zatem jakie czynniki wpływają na to, że dany wpis jest promowany bardziej lub mniej przez…

  • Social media
  • Twitter / X

Jak wykorzystać chatGPT do tworzenia wiralowych wpisów w mediach społecznościowych?

Sztuczna inteligencja oraz chatGPT oparty na niej robią ostatnimi czasy prawdziwą rewolucję w sieci. Wiele osób używa już chatGPT do tworzenia różnego rodzaju treści. Z jego pomocą ludzie tworzą też posty w mediach…

  • chatGPT
  • Social media
  • Twitter / X

10 słów, które działają przeciwko Tobie

Pisząc swoje oferty bądź posty w social mediach warto unikać pewnych słów, które osłabiają Twój przekaz. Zobacz jakich 10 słów nie warto używać w swoich przekazach i dlaczego: 1. "Ludzie" - to jest niejasne słowo. Bądź konkretny co…

  • Copywriting
  • Pisanie
  • Social media

Jak zwiększyć szanse na viral?

Firma Tabs robi "seksowną czekoladę". W zeszłym miesiącu sprzedali czekolad za pół miliona dolarów. Co ciekawe założycielem firmy jest zaledwie 21-letni Oliver - student z Nowego Jorku. Olivier świetnie zna się na robieniu krótkich…

  • Social media
  • Taktyki marketingowe
  • UGC

Zachęć ludzi do komentowania w zamian dając im pewną wartość

Bardzo ciekawą taktyką pozyskiwania klientów podzieli się Neal O'Grady - założyciel serwisu Demand Curve. Ta technika pomogła mu pozyskać 500 użytkowników, którzy zapisali się na listę oczekujących na jego nowy kurs. Sam kurs…

  • Social media

Postaw na społeczności

Nie ma praktycznie żadnych wątpliwości, że rosnące koszty reklam Google, spadek efektywności reklam na Facebooku i Instagramie, spowolnienie gospodarcze sprawią, że rok 2023 będzie bardzo trudny dla marketerów i ludzi zajmujących się…

  • Social media
  • Taktyki marketingowe