Marketing: Taktyki marketingowe

Tag: Taktyki marketingowe | Sekcja: Marketing | Znalezionych wskazówek: 62

Reklama retargetingowa kierowana do osób mających urodziny

Wyobraź sobie, że są twoje urodziny i przewijasz swój kanał Instagrama albo Facebooka. Nagle widzisz duży obraz, który mówi "Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich urodzin". To byłaby naprawdę zachwycająca niespodzianka. A zachwyt…

  • Taktyki marketingowe

10 trików z zakresu psychologii marketingu, które zwiększą konwersje

Jeremy Moser dał 10 wskazówek w jaki sposób możesz zwiększać konwersję na swojej stronie internetowej, w mailach i reklamach. Oto one: 1.Natychmiastowa gratyfikacja Jesteśmy tak zaprogramowani, że chcemy więcej i szybciej. To jest tak…

  • Konwersja
  • Psychologia
  • Taktyki marketingowe

Ponaglij klienta albo nie sprzedasz

Jeśli nie stworzysz nagłej i pilnej potrzeby podczas sprzedaży, to wtedy Twoi potencjalni klienci powiedzą "może później"... ...aż później stanie się NIGDY - i tak właśnie stracisz okazję na sprzedaż. Dylan Bridger pokazał 6…

  • Taktyki marketingowe

Jak wykorzystać email marketing do zatrzymania klienta?

Większość marketerów postrzega email jako kanał do pozyskiwania klientów. Ale jest to również świetny kanał do zatrzymywania klientów. A musisz wiedzieć, że zatrzymanie klienta przekłada się na większe zyski: • Zwiększenie…

  • Email marketing
  • Newsletter
  • Taktyki marketingowe

Alternatywne podejście do Black Friday / Cyber Monday

Black Friday-Cyber Monday (BFCM) nie jest dla wszystkich. Jeśli zrównoważony rozwój jest częścią Twojej misji, prawdopodobnie nie ma sensu, abyś forsował tradycyjną ofertę BFCM. Zamiast więc uczestniczyć w gorączce handlu detalicznego,…

  • Marka
  • Taktyki marketingowe

Jak robić marketing dla firmy lokalnej?

Marketing firmy lokalnej bardzo różni się od marketingu firmy działającej globalnie (w całym kraju, na świecie). Prowadząc lokalny biznesu wcale nie musisz przesadzać z publikacjami w mediach społecznościowych, publikować setek…

  • Taktyki marketingowe