Sprzedaż: Copywriting

Tag: Copywriting | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 14

Biznes z przodu i zabawa z tyłu czyli jak pisać nagłówki

Masz tylko kilka sekund, aby w reklamie bądź na stronie docelowej (landing page): • pokazać co sprzedajesz, • wyjaśnić dlaczego to dla klienta ma znaczenie, • sprawić, aby klient "coś" poczuł. Energetyzujące emocje, takie jak…

  • Copywriting
  • Reklama

Wykorzystaj relatywność cen, aby sprzedawać z wyższą marżą

Który z tych pomarańczowych okręgów na poniższym obrazku jest większy? Większość ludzi powie, że ten po prawej, podczas gdy w rzeczywistości są one tego samego rozmiaru. Powód jest prosty: Nasze postrzeganie jest całkowicie…

  • Cena
  • Copywriting
  • Taktyki sprzedażowe

10 pytań, na które musi odpowiadać Twoja oferta

Twoi potencjalni klienci wchodzą na Twoją stronę, czytają Twoją ofertę… i mają szereg pytań i wątpliwości, które rodzą się im w głowach. Jeśli chcesz takiego potencjalnego klienta zamienić w klienta płacącego, musisz…

  • Copywriting
  • Oferta
  • Wskazówka

Używaj metafor i emocji, aby reklamy zapadały w pamięć

Oto główne przyczyny dlaczego kampanie reklamowe są nieskuteczne: • Odwracają ludzi od produktu • Nie przyciągają uwagi - ludzi to nie obchodzi • Ludzie są zainteresowani, ale szybko o tym zapominają • Ludzie są zainteresowani i…

  • Copywriting
  • Reklama

Precyzyjne liczby a efekt kotwiczenia

Pierwsza liczba, którą widzimy, staje się naszym punktem odniesienia dla przyszłych liczb - znana jako błąd zakotwiczenia. Na przykład, jeśli ktoś mówi Ci, że jego koszt jego usługi zaczyna się od 5 tysięcy złotych wzwyż, to jesteś…

  • Copywriting
  • Strategia
  • Wskazówka

Sprzedawaj poprzez opowiadanie historii

Opowiadanie historii to najpotężniejsza umiejętność, jakiej możesz się nauczyć. A każda wspaniała historia ma ten sam format. Zauważ, że najlepsze firmy nie sprzedają produktów ani usług. One opowiadają historie, które zmieniają…

  • Copywriting

Poznaj 13 sposobów Apple na świetny copywriting

O tym, że firma Apple umie sprzedawać, to chyba nikogo specjalnie nie trzeba przekonywać. W końcu to firma warta ponad 2 biliony dolarów, a jej produkty nie należą do najtańszych. Żeby stać się takim gigantem po prostu trzeba być…

  • Copywriting