Sprzedaż: Doświadczenie klienta

Tag: Doświadczenie klienta | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 19

Wprowadź sekcję pytań i odpowiedzi, aby poprawić oceny produktów

Jeśli kupujesz online to pewnie nie raz zdarzyło Ci się, że nie byłeś zadowolony z zakupu (bo na przykład produkt, który dostałeś, był niezgodny z Twoimi oczekiwaniami). Takie sytuacje prowadzą do większej ilości zwrotów, ale także…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Opinie

Jak dawać zachęty, aby klienci zostawiali więcej pozytywnych opinii?

Wprowadziłeś na rynek nowy produkt i musisz zebrać pozytywne recenzje. Aby to osiągnąć możesz: • Mieć nadzieję, że nowi klienci sami opublikują recenzje. • Zaoferować klientom zachęty, które zmotywują ich do pozostawienia…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Opinie

12 pytań, które powinien zadać każdy handlowiec jeśli chce zwiększyć sprzedaż

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż to pomóż swoim potencjalnym klientom w podjęciu decyzji zakupowej. Jak to zrobić? Zadając odpowiednie pytania. Tylko w ten sposób dowiesz się co potencjalny klient TAK NAPRAWDĘ MYŚLI. A to jest klucz do…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Wykorzystaj strategię "Bowling Alley", aby usprawnić proces wdrażania nowych użytkowników

Czy wiesz, że od 40 do 60% użytkowników, którzy się zarejestrują, nigdy nie skorzysta z Twojego produktu? Dlatego skuteczne wdrożenie użytkownika w Twój produkt jest kluczowym sposobem na zwiększenie konwersji i utrzymania klientów. Wes…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt
  • Strategia

Jak program zwrotów pomoże zwiększyć zyski?

Załóżmy, że chcesz kupić nowy, bardziej komfortowy materac. Zanim jednak kupisz nowy, musisz w jakiś sposób pozbyć się starego. Będziesz musiał się zastanowić gdzie go wyrzucić. Pewnie sam nie dasz rady tego zrobić, więc będziesz…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt