Sprzedaż: Doświadczenie klienta

Tag: Doświadczenie klienta | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 22

Jak przekształcić obiekcje klientów w najlepsze haki reklamowe?

Twoja marka to Twoje dziecko, więc kiedy ludzie wyrażają swoje wątpliwości, naturalnym odruchem jest ukrywanie tych negatywnych głosów. Ale jeśli obiektywnie spojrzeć na najczęstsze negatywne komentarze klientów, to mogą one okazać…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Przykłady najlepszego customer service

Chyba nie muszę Cię specjalnie przekonywać jak wielkie znaczenie ma wzorowa obsługa klienta. To jak obsługujesz swoich klientów będzie miało wpływ na Twoje przychody oraz zatrzymanie klienta. A oto dwa przykładowe badania, które to…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Wykorzystaj cross-sellining podczas zwrotów produktów

Zwroty zakupionych produktów przez klientów są naturalną częścią biznesu. I trzeba je zaakceptować. Fakt, że wpływają negatywnie na krótkoterminowe przychody firmy, to jednak dowody pokazują, że w dłuższej perspektywie nadal lepiej…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Upsell / Cross-sell

Wprowadź sekcję pytań i odpowiedzi, aby poprawić oceny produktów

Jeśli kupujesz online to pewnie nie raz zdarzyło Ci się, że nie byłeś zadowolony z zakupu (bo na przykład produkt, który dostałeś, był niezgodny z Twoimi oczekiwaniami). Takie sytuacje prowadzą do większej ilości zwrotów, ale także…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Opinie

Jak dawać zachęty, aby klienci zostawiali więcej pozytywnych opinii?

Wprowadziłeś na rynek nowy produkt i musisz zebrać pozytywne recenzje. Aby to osiągnąć możesz: • Mieć nadzieję, że nowi klienci sami opublikują recenzje. • Zaoferować klientom zachęty, które zmotywują ich do pozostawienia…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Opinie

12 pytań, które powinien zadać każdy handlowiec jeśli chce zwiększyć sprzedaż

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż to pomóż swoim potencjalnym klientom w podjęciu decyzji zakupowej. Jak to zrobić? Zadając odpowiednie pytania. Tylko w ten sposób dowiesz się co potencjalny klient TAK NAPRAWDĘ MYŚLI. A to jest klucz do…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Wykorzystaj strategię "Bowling Alley", aby usprawnić proces wdrażania nowych użytkowników

Czy wiesz, że od 40 do 60% użytkowników, którzy się zarejestrują, nigdy nie skorzysta z Twojego produktu? Dlatego skuteczne wdrożenie użytkownika w Twój produkt jest kluczowym sposobem na zwiększenie konwersji i utrzymania klientów. Wes…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt
  • Strategia