Sprzedaż: Doświadczenie klienta

Tag: Doświadczenie klienta | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 19

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 3)

Z dwóch poprzednich wpisów wiesz, że jeśli klient nie kupuje od Ciebie to: • może mieć problem z Twoją osobą (np. nie ufa Ci) • może mieć problem z Twoim produktem (np. obawia się, że produkt nie spełni jego oczekiwań bądź nie…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Oferta

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 2)

Jeśli klient nie kupuje od Ciebie, to może to oznaczać, że klient ma obiekcje dotyczące produktu. Obiekcje związane z produktem powinny zostać rozbrojone już na etapie promocji lub prezentacji oferty. Najczęściej pojawiające się pytania…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Jak powinna wyglądać ścieżka pozakupowa klienta?

O Hostage Tape już pisałem przy okazji omawiania ich lejka sprzedażowego tutaj (swoją drogą taki lejek naprawdę wymiata). Ale Hostage Tape ma nie tylko świetny lejek sprzedażowy. To co wyróżnia tą firmę, to również ścieżka…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Lejek sprzedażowy

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie (część 1)?

Jeśli ktoś odwiedza Twoją stronę sprzedażową, spędza na niej czas, ale opuszcza ją bez dokonania zakupu, prawdopodobnie napotkał na jakiś problem. Problemem może być brak zaufania do Ciebie. Klient może mieć różne obawy: •…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Jak przekształcić obiekcje klientów w najlepsze haki reklamowe?

Twoja marka to Twoje dziecko, więc kiedy ludzie wyrażają swoje wątpliwości, naturalnym odruchem jest ukrywanie tych negatywnych głosów. Ale jeśli obiektywnie spojrzeć na najczęstsze negatywne komentarze klientów, to mogą one okazać…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Przykłady najlepszego customer service

Chyba nie muszę Cię specjalnie przekonywać jak wielkie znaczenie ma wzorowa obsługa klienta. To jak obsługujesz swoich klientów będzie miało wpływ na Twoje przychody oraz zatrzymanie klienta. A oto dwa przykładowe badania, które to…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Wykorzystaj cross-sellining podczas zwrotów produktów

Zwroty zakupionych produktów przez klientów są naturalną częścią biznesu. I trzeba je zaakceptować. Fakt, że wpływają negatywnie na krótkoterminowe przychody firmy, to jednak dowody pokazują, że w dłuższej perspektywie nadal lepiej…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Upsell / Cross-sell