Sprzedaż: Doświadczenie klienta

Tag: Doświadczenie klienta | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 22

Co to jest IRL i dlaczego musisz to mieć w swoim lejku?

Zacznijmy najpierw od wyjaśnienia czym jest IRL. IRL jest to skrót od angielskiego In Real Life czyli w tłumaczeniu na polski oznaczać by mogło "w prawdziwym życiu" lub "na żywo". W kontekście marketingu i działań promocyjnych oznacza to…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Lejek sprzedażowy

Potrzeby klienta czyli jakie jego oczekiwania warto spełnić?

Według badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Bain & Company, zadowolony klient poleci Cię kolejnym 3 osobom. Ale jest też druga strona medalu, bowiem niezadowolony klient opowie o Tobie 12 osobom. Warto więc robić dużo, aby klient…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Efekt Starbucksa czyli dlaczego lepiej używać imion a nie numerów

Wyobraź sobie taką sytuację. Prowadzisz dobrze prosperującą kawiarnię. Klientów cały czas przybywa, kolejki są coraz dłuższe i coraz częściej się zdarza, że Twoi pracownicy mylą zamówienia. Postanawiasz więc wprowadzić system,…

  • Doświadczenie klienta
  • Wskazówka

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 3)

Z dwóch poprzednich wpisów wiesz, że jeśli klient nie kupuje od Ciebie to: • może mieć problem z Twoją osobą (np. nie ufa Ci) • może mieć problem z Twoim produktem (np. obawia się, że produkt nie spełni jego oczekiwań bądź nie…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Oferta

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 2)

Jeśli klient nie kupuje od Ciebie, to może to oznaczać, że klient ma obiekcje dotyczące produktu. Obiekcje związane z produktem powinny zostać rozbrojone już na etapie promocji lub prezentacji oferty. Najczęściej pojawiające się pytania…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Jak powinna wyglądać ścieżka pozakupowa klienta?

O Hostage Tape już pisałem przy okazji omawiania ich lejka sprzedażowego tutaj (swoją drogą taki lejek naprawdę wymiata). Ale Hostage Tape ma nie tylko świetny lejek sprzedażowy. To co wyróżnia tą firmę, to również ścieżka…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Lejek sprzedażowy

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie (część 1)?

Jeśli ktoś odwiedza Twoją stronę sprzedażową, spędza na niej czas, ale opuszcza ją bez dokonania zakupu, prawdopodobnie napotkał na jakiś problem. Problemem może być brak zaufania do Ciebie. Klient może mieć różne obawy: •…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient