Sprzedaż: E-commerce

Tag: E-commerce | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 22

Jakie przyciski CTA mają największą klikalność?

Przyciski wezwania do działania (CTA - call to action) są wszędzie. Ty pewnie sam klikasz w nie kilkanaście razy dziennie, nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Ponieważ przyciski te zazwyczaj wyzwalają działania, na którym najbardziej…

  • E-commerce
  • Konwersja
  • Strona internetowa

17 pomysłów na kody rabatowe

Według badania Journal of Retailing, zarówno obniżki cen produktów, jak i kupony rabatowe, pozytywnie wpływają na wydatki klientów i ilość zakupów. Poznaj zatem 17 pomysłów na kody rabatowe, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż i…

  • Cena
  • E-commerce

Wprowadź sekcję pytań i odpowiedzi, aby poprawić oceny produktów

Jeśli kupujesz online to pewnie nie raz zdarzyło Ci się, że nie byłeś zadowolony z zakupu (bo na przykład produkt, który dostałeś, był niezgodny z Twoimi oczekiwaniami). Takie sytuacje prowadzą do większej ilości zwrotów, ale także…

  • Doświadczenie klienta
  • E-commerce
  • Opinie

Co lepsze: opinie ekspertów czy klientów?

Nie wszystkie usługi łatwo poddać ocenie. W restauracji pierwszy kęs zazwyczaj pozwala stwierdzić, czy jedzenie jest dobre, czy nie. Ale jak stwierdzić czy doradca podatkowy udziela najlepszych porad? Czyich zatem rad wolimy słuchać przy…

  • E-commerce
  • Opinie
  • Strona internetowa

'Najwyżej ocenianie' sprzedaje lepiej niż 'Bestseller'

Wiesz, że dowód społeczny działa świetnie i może zwiększyć sprzedaż. Warto jednak wiedzieć jak oznaczać swoje produkty, zwłaszcza gdy zdobywasz nowe rynki, bo takie "przemyślenia" mogą zwiększyć Twoje przychody ze sprzedaży nawet o…

  • E-commerce
  • Wskazówka

Strategia wielokanałowa od Sour Patch

O dzisiejszym handlu można powiedzieć, że trwa przeciąganie liny pomiędzy sprzedażą bezpośrednią a handlem detalicznym. Marki sprzedające bezpośrednio zaczynają ekspansję wielokanałową. Z kolei firmy, które dotychczas sprzedawały w…

  • Case Study
  • E-commerce
  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Czy wywieranie presji na kliencie ma jeszcze sens?

Twój potencjalny klient odwiedza stronę produktu. Podoba mu się to, co widzi, ale nie jest pewien czy powinien kupić go teraz, czy wrócić do niego później? Doskonale zdajesz sobie sprawę, że ten potencjalny klient może już nigdy nie…

  • E-commerce
  • Klient
  • Wskazówka