Sprzedaż: Klient

Tag: Klient | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 27

Efekt wabika czyli jak przekonać klienta, aby kupił to co chcesz

Efekt wabika, znany również jako efekt asymetrycznej dominacji, to pewna technika perswazji. Wykorzystuje ona ludzką tendencję do porównywania dostępnych opcji i preferowania jednej, która wydaje się wyraźnie korzystniejsza w stosunku do…

  • Cena
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Jak dawać zachęty, aby klienci zostawiali więcej pozytywnych opinii?

Wprowadziłeś na rynek nowy produkt i musisz zebrać pozytywne recenzje. Aby to osiągnąć możesz: • Mieć nadzieję, że nowi klienci sami opublikują recenzje. • Zaoferować klientom zachęty, które zmotywują ich do pozostawienia…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Opinie

12 pytań, które powinien zadać każdy handlowiec jeśli chce zwiększyć sprzedaż

Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż to pomóż swoim potencjalnym klientom w podjęciu decyzji zakupowej. Jak to zrobić? Zadając odpowiednie pytania. Tylko w ten sposób dowiesz się co potencjalny klient TAK NAPRAWDĘ MYŚLI. A to jest klucz do…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Jak sprawić, żeby klient kupił TERAZ?

Marzeniem każdego sprzedawcy jest, aby klient kupował od razu. Rzadko się tak jednak dzieje. Klienci najczęściej odwlekają decyzję zakupową na później. A później to często nigdy. Na szczęście jest kilka sztuczek, które sprawią, że…

  • Klient
  • Oferta
  • Taktyki sprzedażowe

Mirroring czyli prosta i skuteczna taktyka, która pomoże Ci zamknąć więcej transakcji

Mirroring czyli odzwierciedlanie, to taktyka o której pisze Chris Voss w swojej książce "Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie" (oczywiście streszczenie tej książki znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Voss mówi, że "mirroring jest…

  • Klient
  • Wskazówka

Czy wywieranie presji na kliencie ma jeszcze sens?

Twój potencjalny klient odwiedza stronę produktu. Podoba mu się to, co widzi, ale nie jest pewien czy powinien kupić go teraz, czy wrócić do niego później? Doskonale zdajesz sobie sprawę, że ten potencjalny klient może już nigdy nie…

  • E-commerce
  • Klient
  • Wskazówka

Plan edukacji klientów, który napędza wzrost

Edukacja klientów jest kluczem do ich sukcesu, utrzymania i rozwoju. Ale od czego zacząć, uruchamiając program edukacyjny dla klientów? Shannon Howard (dyrektor ds. marketingu w Intellum) dzieli się 5 wskazówkami dotyczącymi skutecznego…

  • Klient