Sprzedaż: Klient

Tag: Klient | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 38

Jak zbudować skuteczny proces sprzedaży bezpośredniej?

Nathan Barry działa w branży SaaS (Software as a Service) czyli dostarcza własne oprogramowanie jako usługę. Jego biznes rozwinął się dzięki sprzedaży bezpośredniej. Nathan podzielił się swoimi spostrzeżeniami odnośnie budowy…

  • Klient
  • Wskazówka

Potrzeby klienta czyli jakie jego oczekiwania warto spełnić?

Według badań rynkowych przeprowadzonych przez firmę Bain & Company, zadowolony klient poleci Cię kolejnym 3 osobom. Ale jest też druga strona medalu, bowiem niezadowolony klient opowie o Tobie 12 osobom. Warto więc robić dużo, aby klient…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 3)

Z dwóch poprzednich wpisów wiesz, że jeśli klient nie kupuje od Ciebie to: • może mieć problem z Twoją osobą (np. nie ufa Ci) • może mieć problem z Twoim produktem (np. obawia się, że produkt nie spełni jego oczekiwań bądź nie…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Oferta

Dobra i zła strategia odzyskiwania klienta

Oto kilka ważnych danych od Outbound Engine: • Pozyskanie nowego klienta może kosztować pięć razy więcej niż utrzymanie obecnego klienta. • Zwiększenie retencji (zatrzymania) klientów o 5% może zwiększyć zyski od 25% do 95%. •…

  • Klient

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 2)

Jeśli klient nie kupuje od Ciebie, to może to oznaczać, że klient ma obiekcje dotyczące produktu. Obiekcje związane z produktem powinny zostać rozbrojone już na etapie promocji lub prezentacji oferty. Najczęściej pojawiające się pytania…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Jak powinna wyglądać ścieżka pozakupowa klienta?

O Hostage Tape już pisałem przy okazji omawiania ich lejka sprzedażowego tutaj (swoją drogą taki lejek naprawdę wymiata). Ale Hostage Tape ma nie tylko świetny lejek sprzedażowy. To co wyróżnia tą firmę, to również ścieżka…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Lejek sprzedażowy

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie (część 1)?

Jeśli ktoś odwiedza Twoją stronę sprzedażową, spędza na niej czas, ale opuszcza ją bez dokonania zakupu, prawdopodobnie napotkał na jakiś problem. Problemem może być brak zaufania do Ciebie. Klient może mieć różne obawy: •…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient