Sprzedaż: Klient

Tag: Klient | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 29

Czy wywieranie presji na kliencie ma jeszcze sens?

Twój potencjalny klient odwiedza stronę produktu. Podoba mu się to, co widzi, ale nie jest pewien czy powinien kupić go teraz, czy wrócić do niego później? Doskonale zdajesz sobie sprawę, że ten potencjalny klient może już nigdy nie…

  • E-commerce
  • Klient
  • Wskazówka

Plan edukacji klientów, który napędza wzrost

Edukacja klientów jest kluczem do ich sukcesu, utrzymania i rozwoju. Ale od czego zacząć, uruchamiając program edukacyjny dla klientów? Shannon Howard (dyrektor ds. marketingu w Intellum) dzieli się 5 wskazówkami dotyczącymi skutecznego…

  • Klient

Jak zdobyć zaufanie klienta?

Chyba największym wyzwaniem dla każdego przedsiębiorcy jest zdobycie zaufania klienta. Zaufanie takie jest trudno zdobyć, ale jeśli Ci się uda, to domknięcie sprzedaży będzie już bardzo łatwe. Warto też pamiętać o tym, że na zaufanie…

  • Klient
  • Strona internetowa
  • Wskazówka

Jak sobie radzić z trudnymi klientami?

Pewnie nie raz słyszałeś o trudnych klientach. A co właściwie kryje się pod tym pojęciem? Trudny klient to klient, który wymaga dużo więcej uwagi. Zespół Help Scout podzieli takich klientów na kilka grup i dał dobre rady, jak z…

  • Klient
  • Wskazówka

Kiedy najlepiej prosić o opinie?

Wiemy, że opinie i recenzje klientów mają niesamowitą moc. W jednej z ankiet (Bizrate Insights, 2021) aż 91% osób potwierdziło, że przeczytało co najmniej jedną recenzję przed dokonaniem zakupu. Jak więc zmaksymalizować szansę na…

  • E-commerce
  • Klient
  • Opinie

Drabina świadomości produktu

Wyobraź sobie taką sytuację. Jest mega gorący dzień, żar leje się z nieba, a Ty chcesz ochłodzić się kupując sobie lody. Zbliżasz się do cukierni, gdzie sprzedają Twoje ulubione lody i nagle ktoś klepie Cię w ramię. Odwracasz się i…

  • Klient
  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta

Gorące, ciepłe i zimne leady czyli jak generować sprzedaż

Zdecydowana większość ludzi jest… do bani w sprzedaży. Ludzie są przerażeni, gdy muszą coś sprzedawać. A to wszystko za sprawą odrzucenia, które nieodzownie łączy się z procesem sprzedaży. Typowy sprzedawca doświadcza bowiem do 9…

  • Klient
  • Konwersja
  • Taktyki sprzedażowe