Sprzedaż: Klient

Tag: Klient | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 29

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 3)

Z dwóch poprzednich wpisów wiesz, że jeśli klient nie kupuje od Ciebie to: • może mieć problem z Twoją osobą (np. nie ufa Ci) • może mieć problem z Twoim produktem (np. obawia się, że produkt nie spełni jego oczekiwań bądź nie…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Oferta

Dobra i zła strategia odzyskiwania klienta

Oto kilka ważnych danych od Outbound Engine: • Pozyskanie nowego klienta może kosztować pięć razy więcej niż utrzymanie obecnego klienta. • Zwiększenie retencji (zatrzymania) klientów o 5% może zwiększyć zyski od 25% do 95%. •…

  • Case Study
  • Klient
  • Strategia

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie? (część 2)

Jeśli klient nie kupuje od Ciebie, to może to oznaczać, że klient ma obiekcje dotyczące produktu. Obiekcje związane z produktem powinny zostać rozbrojone już na etapie promocji lub prezentacji oferty. Najczęściej pojawiające się pytania…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Jak powinna wyglądać ścieżka pozakupowa klienta?

O Hostage Tape już pisałem przy okazji omawiania ich lejka sprzedażowego tutaj (swoją drogą taki lejek naprawdę wymiata). Ale Hostage Tape ma nie tylko świetny lejek sprzedażowy. To co wyróżnia tą firmę, to również ścieżka…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient
  • Lejek sprzedażowy

Jak rozwiać obiekcje klienta i zdobyć jego zaufanie (część 1)?

Jeśli ktoś odwiedza Twoją stronę sprzedażową, spędza na niej czas, ale opuszcza ją bez dokonania zakupu, prawdopodobnie napotkał na jakiś problem. Problemem może być brak zaufania do Ciebie. Klient może mieć różne obawy: •…

  • Doświadczenie klienta
  • Klient

Wyzwalacze zakupowe czyli dlaczego kupujemy coś, czego normalnie byśmy nie kupili

Wyzwalacze zakupowe (ang. Buying triggers) to bodźce lub okoliczności, które powodują, że potencjalni klienci są gotowi do podjęcia decyzji zakupowej. Mogą to być zarówno wewnętrzne, jak i zewnętrzne czynniki, które sprawiają, że…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe

Jak zamknięcie wyboru wpływa na sprzedaż?

Wyobraź sobie, że Ty i Twoja partnerka świętujecie ważne wydarzenie. Wybieracie się do fajnej restauracji na wykwintną kolację. Otwierasz menu i widzisz trzy przepyszne dania, których chciałbyś spróbować. Zastanawiasz się przez…

  • Case Study
  • Klient
  • Taktyki sprzedażowe