Sprzedaż: Oferta

Tag: Oferta | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 14

Jak tworzyć skuteczne oferty bonusowe?

W jaki sposób tworzyć oferty bonusowe, aby były skuteczne? Oto co radzi Alex Hormozi: 1.Zidentyfikuj podstawowy element swojego produktu Oddziel wszystko inne jako "bonus". 2.Poinformuj ludzi o cenie podstawowego produktu przed wprowadzeniem…

  • Oferta
  • Wskazówka

Jak sprawić, by oferty ograniczone czasowo były skuteczne?

"Wyprzedaż kończy się za 2 godziny, 6 minut i 52 sekundy" - pewnie nie raz widziałeś podobny komunikat na stronie internetowej. To jest właśnie promocja ograniczona czasowo. Pytanie tylko, jak skuteczne jest ograniczenie czasowe? Czy…

  • E-commerce
  • Oferta
  • Strategia

3 błędy, które sprawiają, że Twoi klienci patrzą tylko na cenę

Wkurza Cię sytuacja, kiedy klient kupuje u Twojej konkurencji tylko dlatego, że jest tam taniej? Krew Cię zalewa, kiedy klient nie patrzy na jakość jaką gwarantujesz, tylko patrzy tam, gdzie może zapłacić parę złotych mniej za…

  • Cena
  • Oferta

Drabina świadomości produktu

Wyobraź sobie taką sytuację. Jest mega gorący dzień, żar leje się z nieba, a Ty chcesz ochłodzić się kupując sobie lody. Zbliżasz się do cukierni, gdzie sprzedają Twoje ulubione lody i nagle ktoś klepie Cię w ramię. Odwracasz się i…

  • Klient
  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta

Czym jest oferta tripwire i dlaczego warto jej używać?

Tripwire z angielskiego oznacza… potykacz. To taki mechanizm, który jest ukryty i który ma wykrywać ruch. Najczęściej jest to przymocowana linka do jakiegoś urządzenia w celu wykrywania ruchu fizycznego lub reagowania na niego. Można…

  • Cena
  • Oferta
  • Wskazówka

Checklista niezbędna do stworzenia skutecznej oferty handlowej

Jeśli piszesz maile, reklamy, artykuły na blogu czy posty w mediach społecznościowych i chcesz, aby one sprzedawały, to skorzystaj z poniższej checklisty zawierającej elementy, które powinna zawierać każda skuteczna oferta…

  • Oferta

Jak wykorzystać cross-selling i upselling do zwiększania sprzedaży?

Każdy szanujący się sprzedawca wie, że 3-5 razy łatwiej jest sprzedać coś klientowi, który już coś u nas kupił, niż sprzedać to coś całkiem nowemu klientowi. A to wszystko dlatego, że ten dotychczasowy klient przeszedł już przez…

  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta