Sprzedaż: Oferta

Tag: Oferta | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 15

Jak stworzyć ofertę, aby ludzie czuli się głupio, odrzucając ją?

Twoja oferta jest siłą napędową Twojego biznesu. Musisz więc tworzyć takie oferty, na które każdy powie "tak". Taką ofertę Alex Hormozi, autor książki " $100M Offers", nazywa ofertą Grand Slam (wielkim szlemem). Dwa główne problemy,…

  • Oferta

Jak tworzyć skuteczne oferty bonusowe?

W jaki sposób tworzyć oferty bonusowe, aby były skuteczne? Oto co radzi Alex Hormozi: 1.Zidentyfikuj podstawowy element swojego produktu Oddziel wszystko inne jako "bonus". 2.Poinformuj ludzi o cenie podstawowego produktu przed wprowadzeniem…

  • Oferta
  • Wskazówka

Jak sprawić, by oferty ograniczone czasowo były skuteczne?

"Wyprzedaż kończy się za 2 godziny, 6 minut i 52 sekundy" - pewnie nie raz widziałeś podobny komunikat na stronie internetowej. To jest właśnie promocja ograniczona czasowo. Pytanie tylko, jak skuteczne jest ograniczenie czasowe? Czy…

  • E-commerce
  • Oferta
  • Strategia

3 błędy, które sprawiają, że Twoi klienci patrzą tylko na cenę

Wkurza Cię sytuacja, kiedy klient kupuje u Twojej konkurencji tylko dlatego, że jest tam taniej? Krew Cię zalewa, kiedy klient nie patrzy na jakość jaką gwarantujesz, tylko patrzy tam, gdzie może zapłacić parę złotych mniej za…

  • Cena
  • Oferta

Drabina świadomości produktu

Wyobraź sobie taką sytuację. Jest mega gorący dzień, żar leje się z nieba, a Ty chcesz ochłodzić się kupując sobie lody. Zbliżasz się do cukierni, gdzie sprzedają Twoje ulubione lody i nagle ktoś klepie Cię w ramię. Odwracasz się i…

  • Klient
  • Lejek sprzedażowy
  • Oferta

Czym jest oferta tripwire i dlaczego warto jej używać?

Tripwire z angielskiego oznacza… potykacz. To taki mechanizm, który jest ukryty i który ma wykrywać ruch. Najczęściej jest to przymocowana linka do jakiegoś urządzenia w celu wykrywania ruchu fizycznego lub reagowania na niego. Można…

  • Cena
  • Oferta
  • Wskazówka

Checklista niezbędna do stworzenia skutecznej oferty handlowej

Jeśli piszesz maile, reklamy, artykuły na blogu czy posty w mediach społecznościowych i chcesz, aby one sprzedawały, to skorzystaj z poniższej checklisty zawierającej elementy, które powinna zawierać każda skuteczna oferta…

  • Oferta