Sprzedaż: Oferta

Tag: Oferta | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 19

Jak sprawić, żeby klient kupił TERAZ?

Marzeniem każdego sprzedawcy jest, aby klient kupował od razu. Rzadko się tak jednak dzieje. Klienci najczęściej odwlekają decyzję zakupową na później. A później to często nigdy. Na szczęście jest kilka sztuczek, które sprawią, że…

  • Klient
  • Oferta
  • Taktyki sprzedażowe

Strategie promocyjne dla firm usługowych

Sklepy e-commerce bardzo często oferują zniżki na zakup swoich towarów. Taki Black Friday czy Cyber Monday to najlepszy w roku okres dla sklepów online jak i ich klientów. Ludzie ogólnie dość dobrze rozumieją, że w przypadku towarów…

  • Cena
  • Oferta
  • Wskazówka

10 pytań, na które musi odpowiadać Twoja oferta

Twoi potencjalni klienci wchodzą na Twoją stronę, czytają Twoją ofertę… i mają szereg pytań i wątpliwości, które rodzą się im w głowach. Jeśli chcesz takiego potencjalnego klienta zamienić w klienta płacącego, musisz…

  • Copywriting
  • Oferta
  • Wskazówka

USP czyli sekret wyróżniania się w sieci

Jeśli chcesz, aby Twoja marka i biznes wyróżniały się na tle konkurencji, to odpowiedź leży w unikalnej propozycji sprzedaży (z ang. Unique Selling Proposition czyli USP). USP to wyjątkowy wyróżnik, który odróżnia Cię od konkurencji.…

  • Oferta
  • Strategia

Jak stworzyć ofertę, aby ludzie czuli się głupio, odrzucając ją?

Twoja oferta jest siłą napędową Twojego biznesu. Musisz więc tworzyć takie oferty, na które każdy powie "tak". Taką ofertę Alex Hormozi, autor książki " $100M Offers", nazywa ofertą Grand Slam (wielkim szlemem). Dwa główne problemy,…

  • Oferta

Jak tworzyć skuteczne oferty bonusowe?

W jaki sposób tworzyć oferty bonusowe, aby były skuteczne? Oto co radzi Alex Hormozi: 1.Zidentyfikuj podstawowy element swojego produktu Oddziel wszystko inne jako "bonus". 2.Poinformuj ludzi o cenie podstawowego produktu przed wprowadzeniem…

  • Oferta
  • Wskazówka

Jak sprawić, by oferty ograniczone czasowo były skuteczne?

"Wyprzedaż kończy się za 2 godziny, 6 minut i 52 sekundy" - pewnie nie raz widziałeś podobny komunikat na stronie internetowej. To jest właśnie promocja ograniczona czasowo. Pytanie tylko, jak skuteczne jest ograniczenie czasowe? Czy…

  • E-commerce
  • Oferta
  • Strategia