Sprzedaż: Produkt

Tag: Produkt | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 15

Jak nietypowe prezentacje produktów zwiększają ich sprzedaż?

W dzisiejszym świecie sprzedaży stacjonarnej kluczowe jest przyciągnięcie uwagi klienta. Badania przeprowadzone przez naukowców z Monash University, Queensland University of Technology, Capital University of Economics and Business oraz…

  • Produkt
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

Kiedy używać reklam emocjonalnych, a kiedy informacyjnych?

Badanie opublikowane w grudniu 2024 roku przez naukowców z Uniwersytetu w Granadzie analizuje skuteczność reklam emocjonalnych i informacyjnych w zależności od rodzaju produktu. Wykorzystując funkcjonalny rezonans magnetyczny (fMRI), zbadano…

  • Produkt
  • Reklama
  • Wskazówka

Przypominaj klientom, że Twój produkt im pomaga

Jeśli ktoś często korzysta z Twojego produktu, z czasem zacznie go traktować jako coś oczywistego. Zapomni, jak wyglądało życie bez niego. Dlatego przypominanie ludziom o wartości jaką daje Twój produkt sprawi, że będą oni go bardziej…

  • Case Study
  • Konwersja
  • Produkt

Pokazuj produkty według ich zalet, a nie cech

Załóżmy, że jesteś kierownikiem w sklepie spożywczym. Musisz podjąć decyzję o tym w jaki sposób pogrupować i wyeksponować różnorodne produkty oferowane w każdej kategorii (np. przekąski, napoje). Zaczynasz od płatków…

  • E-commerce
  • Produkt

Puresport i ich strategia wprowadzania produktu na rynek

Jeśli planujesz wprowadzić na rynek nowy produkt, to może przydać Ci się strategia, którą podzielił się Alex Garcia na swoim blogu. Strategia ta sprowadza się do 4 kroków: Tease, Hype, Collect i Push/Pull. Alex pokazał jak ostatnia…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

Pokaż, jak pachnie Twój produkt

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem małego sklepu kosmetycznego i wprowadzasz na rynek nowy produkt - naturalne mydło do rąk o zapachu jabłka. Podczas rozmowy z projektantem opakowań zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś pewien, jaki…

  • Produkt
  • Reklama

Wykorzystaj strategię "Bowling Alley", aby usprawnić proces wdrażania nowych użytkowników

Czy wiesz, że od 40 do 60% użytkowników, którzy się zarejestrują, nigdy nie skorzysta z Twojego produktu? Dlatego skuteczne wdrożenie użytkownika w Twój produkt jest kluczowym sposobem na zwiększenie konwersji i utrzymania klientów. Wes…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt
  • Strategia