Sprzedaż: Produkt

Tag: Produkt | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 17

Pokaż, jak pachnie Twój produkt

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem małego sklepu kosmetycznego i wprowadzasz na rynek nowy produkt - naturalne mydło do rąk o zapachu jabłka. Podczas rozmowy z projektantem opakowań zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś pewien, jaki…

  • Produkt
  • Reklama

Wykorzystaj strategię "Bowling Alley", aby usprawnić proces wdrażania nowych użytkowników

Czy wiesz, że od 40 do 60% użytkowników, którzy się zarejestrują, nigdy nie skorzysta z Twojego produktu? Dlatego skuteczne wdrożenie użytkownika w Twój produkt jest kluczowym sposobem na zwiększenie konwersji i utrzymania klientów. Wes…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt
  • Strategia

Jak program zwrotów pomoże zwiększyć zyski?

Załóżmy, że chcesz kupić nowy, bardziej komfortowy materac. Zanim jednak kupisz nowy, musisz w jakiś sposób pozbyć się starego. Będziesz musiał się zastanowić gdzie go wyrzucić. Pewnie sam nie dasz rady tego zrobić, więc będziesz…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt

Jak zaprojektować opakowanie, aby lepiej sprzedawał się produkt?

Załóżmy, że kupujesz butelkę oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia, a Twoją uwagę przyciągnęły dwie marki: Pierwsza: Prosta ciemnozielona butelka z małą, minimalistyczną etykietą zawierającą jedynie nazwę marki i napis "100% oliwy…

  • Produkt
  • Wskazówka

Zachęcaj ludzi, aby wzięli Twój produkt do rąk, a zwiększysz sprzedaż

Wchodzisz do sklepu spożywczego, aby zrobić zakupy. Tyle, że nie wiesz do końca co chcesz kupić. Podchodzisz do regałów i bierzesz do ręki puszkę ananasów, aby jej się przyjrzeć. Następnie trzymając tą puszkę patrzysz w górę i…

  • Produkt
  • Wskazówka

Jak zmienić bezpłatne wersje próbne w płatnych klientów?

Pewnie nie raz byłeś w centrum handlowym i widziałeś jak hostessa trzyma tacę ze smacznymi przekąskami oferując Ci próbkę produktu. Jeśli w tym czasie byłeś głodny, to istnieje spora szansa, że zaraz po tym stanąłeś w kolejce do…

  • Konwersja
  • Produkt
  • Wskazówka

Czym jest efekt price-placebo?

Wyobraź sobie dwóję przyjaciół, którzy kupują tabliczkę czekolady w sklepie. Jeden płaci za nią 5 zł, podczas gdy drugi za taką samą wielkość czekolady 'Premium' płaci 10 zł. Przy dwa razy wyższej cenie można oczekiwać, że ta…

  • Cena
  • Produkt