Sprzedaż: Reklama

Tag: Reklama | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 40

Uzyskaj nawet 8 razy więcej klików dzięki reklamie natywnej

Ludzie nie lubią reklam, które wyglądają jak reklamy. Co więcej, ludzie tak uodpornili się na banery reklamowe, że to zjawisko w branży nazywane jest wręcz "ślepotą banerową". Biorąc pod uwagę słabą skuteczność tradycyjnych reklam…

  • Reklama

Kiedy warto używać zaokrąglonych czcionek?

Przygotowujesz kampanię dla nowej linii czekoladowych ciasteczek, które wprowadza na rynek Twoja firma. Twoja agencja kreatywna przychodzi do Ciebie z wieloma opcjami czcionek do wykorzystania w reklamach i na opakowaniach. Przeglądając…

  • E-commerce
  • Reklama

Jak testować płatne reklamy?

Jakiś czas temu pokazywałem Ci przykład firmy True Classic (producent koszulek), która generowała od 2 do 2,5 dolara zysku z każdego zainwestowanego dolara w reklamę na Facebooku. Kluczem były tutaj kreatywne testy. Tyle, żeby tworzyć…

  • Case Study
  • Reklama

Kiedy wykorzystywać tradycyjną pocztę, a kiedy pocztę e-mail?

Otwierasz rano pocztę e-mail i widzisz kilka wiadomości od firm, których nie znasz. Co robisz? Najpewniej ignorujesz je. Po pracy przychodząc do domu sprawdzasz skrzynkę pocztową i wyciągasz kolorową, ładnie wydrukowaną broszurę. Leży…

  • Reklama

Wykorzystaj S.C.A.R.F. do tworzenia skuteczniejszych reklam

Jeśli chcesz tworzyć dobre i skuteczne reklamy, to musisz wiedzieć wszystko o swoich klientach i ich potrzebach, pragnieniach i obawach. Takie informacje można znaleźć w Internecie, a ułatwi Ci to metoda S.C.A.R.F.. S - Social (media…

  • Reklama

Jak tworzyć skuteczne kreacje reklamowe na TikToku?

TikTok szybko stał się jednym z największych kanałów reklamowych, który rzucił wyzwania takim gigantom jak Google i Meta (Facebook). Zarządzanie reklamami na TikToku jest stosunkowo proste, a szerokie targetowanie często sprawdza się…

  • Reklama
  • TikTok

Używaj metafor i emocji, aby reklamy zapadały w pamięć

Oto główne przyczyny dlaczego kampanie reklamowe są nieskuteczne: • Odwracają ludzi od produktu • Nie przyciągają uwagi - ludzi to nie obchodzi • Ludzie są zainteresowani, ale szybko o tym zapominają • Ludzie są zainteresowani i…

  • Copywriting
  • Reklama