Sprzedaż: Reklama

Tag: Reklama | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 43

Jaka czcionka oddziałuje na decyzje zakupowe w promocjach?

Wyobraź sobie, że planujesz zrobić promocję w swoim sklepie. Chcesz obniżyć ceny o 40% na wybrane artykuły, aby je sprzedać i wyczyścić magazyn przed następnym sezonem. Zastanawiasz się czy lepiej informacje o promocji zapisać kursywą…

  • Promocja
  • Reklama

X kontra Y czyli jak kontrolować narrację w reklamach

Nasze mózgi są leniwe. Mamy tendencję do oceniania tylko tych informacji, które są aktualnie prezentowane, zamiast wykorzystywać całą naszą wiedzę o świecie. Sprytni marketerzy wykorzystują treści typu X kontra Y (X vs. Y), aby…

  • Copywriting
  • Reklama

Popraw swoje reklamy dzięki zasadzie 1,3,5+

Czy kciuk może być wskaźnikiem? Jak najbardziej. Zwłaszcza jeśli chodzi o jego zatrzymanie :-) Można powiedzieć, że zatrzymanie kciuka to miara skuteczności przyciągania uwagi przez reklamy (użytkownik przestaje przewijać reklamę…

  • Konwersja
  • Reklama

Podróż bohatera czyli jak robić konwertujące reklamy

Każda świetna reklama opowiada świetną historię. Jeśli więc chcesz tworzyć skuteczniejsze reklamy, naucz się opowiadać historię lub skorzystaj ze schematu jej opowiadania, który znajdziesz poniżej. Klienci nie zawsze zdają sobie z…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy
  • Reklama

Twarz czyli jak skutecznie przyciągnąć uwagę ludzi

Twarz ludzka to jedno z najpotężniejszych narzędzi… marketingowych. A to dlatego, że w naturalny sposób przyciąga uwagę ludzi. Grzechem więc byłoby nie wykorzystać tego w działaniach marketingowych i promocyjnych. Ludzie są…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Biznes z przodu i zabawa z tyłu czyli jak pisać nagłówki

Masz tylko kilka sekund, aby w reklamie bądź na stronie docelowej (landing page): • pokazać co sprzedajesz, • wyjaśnić dlaczego to dla klienta ma znaczenie, • sprawić, aby klient "coś" poczuł. Energetyzujące emocje, takie jak…

  • Copywriting
  • Reklama

Jak przekształcić obiekcje klientów w najlepsze haki reklamowe?

Twoja marka to Twoje dziecko, więc kiedy ludzie wyrażają swoje wątpliwości, naturalnym odruchem jest ukrywanie tych negatywnych głosów. Ale jeśli obiektywnie spojrzeć na najczęstsze negatywne komentarze klientów, to mogą one okazać…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Reklama