Sprzedaż: Reklama

Tag: Reklama | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 44

Jak przekształcić obiekcje klientów w najlepsze haki reklamowe?

Twoja marka to Twoje dziecko, więc kiedy ludzie wyrażają swoje wątpliwości, naturalnym odruchem jest ukrywanie tych negatywnych głosów. Ale jeśli obiektywnie spojrzeć na najczęstsze negatywne komentarze klientów, to mogą one okazać…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Co to jest luka empatii i jak ją wykorzystać w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że siedzisz do późna w pracy. Od rana nic nie jadłeś i jesteś głodny jak wilk. Mówisz sobie, że już nie dasz rady pracować, bo w brzuchu Ci burczy i nie możesz się na niczym skupić. Wsiadasz więc do samochodu i…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Przykłady najlepszego customer service

Chyba nie muszę Cię specjalnie przekonywać jak wielkie znaczenie ma wzorowa obsługa klienta. To jak obsługujesz swoich klientów będzie miało wpływ na Twoje przychody oraz zatrzymanie klienta. A oto dwa przykładowe badania, które to…

  • Case Study
  • Doświadczenie klienta
  • Reklama

Jak wykorzystać iluzję pracy w sprzedaży?

Wyobraź sobie, że zgubiłeś klucze i nie masz jak się dostać do domu. Dzwonisz po ślusarza. Okazuje się, że masz szczęście i będzie on za 10 minut przed Twoim domem. I rzeczywiście. Nie mija 10 minut, a ślusarz przyjeżdża. Wyjmuje ze…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

Co to jest pragnienie mimetyczne i jak je wykorzystać w sprzedaży?

Nie wiem czy wiesz, ale spora grupa ludzi naśladuje pragnienia innych ludzi. Po prostu nasze pragnienia są kształtowane przez obserwacje pragnień innych osób, co wpływa na nasze decyzje zakupowe i preferencje. Nazywa się to fachowo…

  • Case Study
  • Reklama
  • Taktyki sprzedażowe

6 mniej znanych strategii remarketingowych

Najwyższy zwrot z inwestycji (ROI) zawsze będą miały kampanie skierowane do ciepłej odbiorców. Niezależnie od tego, czy odwiedzili: • Stronę główną • Kluczowe części strony internetowej (FAQ, polityka zwrotów, cennik, koszyk) •…

  • Reklama

Pokaż, jak pachnie Twój produkt

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem małego sklepu kosmetycznego i wprowadzasz na rynek nowy produkt - naturalne mydło do rąk o zapachu jabłka. Podczas rozmowy z projektantem opakowań zdajesz sobie sprawę, że nie jesteś pewien, jaki…

  • Produkt
  • Reklama