Sprzedaż: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 24

Dostosuj swój marketing do etapów zaawansowania rynku

Być może znasz drabinę świadomości produktu, w której dostosowujesz przekaz do tego, na jakim etapie podróży zakupowej znajduje się dana osoba, w zależności od tego, czy ta osoba: • Doświadcza problemu • Chce rozwiązać problem •…

  • Strategia

Zmień wizerunek i pozycjonowanie istniejącego, nudnego produktu

Czy wiesz, że małe marchewki stanowią obecnie 80% całego spożycia marchwi (dla tych, którzy nie wiedzą, mała marchewka to po prostu słodsza odmiana marchwi, która jest pokrojona na krótsze kawałki i ma zaokrąglone krawędzie). A oto…

  • Strategia

Strategia "podwyżki cen" w celu stworzenia pilnej potrzeby

Produkty edukacyjne i informacyjne mają kilka ogromnych wad: • Są jak witaminy podawane na bóle - nikt nie potrzebuje desperacko kolejnego kursu (w odróżnieniu np. od tabletki przeciwbólowej jeśli Cię coś bardzo boli). • Aby z nich…

  • Cena
  • Konwersja
  • Strategia

Wykorzystaj "odwrócony okres próbny", aby zwiększyć sprzedaż i zaangażowanie

Typowe modele sprzedażowe dla produktów typu Saas (Software as a Service) są następujące: • 1. Zapłać mi albo nie. Nie możesz korzystać bez płacenia. • 2. Bezpłatny okres próbny. Zarejestruj się teraz i otrzymaj X dni za darmo, a…

  • Konwersja
  • Strategia

Wykorzystaj strategię "Bowling Alley", aby usprawnić proces wdrażania nowych użytkowników

Czy wiesz, że od 40 do 60% użytkowników, którzy się zarejestrują, nigdy nie skorzysta z Twojego produktu? Dlatego skuteczne wdrożenie użytkownika w Twój produkt jest kluczowym sposobem na zwiększenie konwersji i utrzymania klientów. Wes…

  • Doświadczenie klienta
  • Produkt
  • Strategia

Lepszy sposób na wycenę planów rocznych

Większość startupów wypuszczając swój produkt na rynek opracowuje plany cenowe. Wygląda to mniej więcej tak: • 49 dolarów za miesiąc lub • 490 dolarów za rok To proste i przejrzyste rozwiązanie. Klient decydujący się na plan…

  • Cena
  • Strategia

Strategia wielokanałowa od Sour Patch

O dzisiejszym handlu można powiedzieć, że trwa przeciąganie liny pomiędzy sprzedażą bezpośrednią a handlem detalicznym. Marki sprzedające bezpośrednio zaczynają ekspansję wielokanałową. Z kolei firmy, które dotychczas sprzedawały w…

  • Case Study
  • E-commerce
  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe