Sprzedaż: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 28

Puresport i ich strategia wprowadzania produktu na rynek

Jeśli planujesz wprowadzić na rynek nowy produkt, to może przydać Ci się strategia, którą podzielił się Alex Garcia na swoim blogu. Strategia ta sprowadza się do 4 kroków: Tease, Hype, Collect i Push/Pull. Alex pokazał jak ostatnia…

  • Case Study
  • Produkt
  • Strategia

Maskotki - dlaczego je kochamy i kupujemy od marek, które używają maskotek

Wyobraź sobie, że idziesz do supermarketu kupić płatki śniadaniowe. Nie jadłeś ich już od dłuższego czasu, ale nagle naszła Cię nieodparta ochota na mleko z płatkami. Stoisz w alejce sklepowej i widzisz ze 100 różnych rodzajów…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Efekt nostalgii czyli dlaczego wydajemy więcej, gdy wspominamy naszą przeszłość

Wyobraź sobie taką sytuację. Wracasz na weekend do rodzinnego miasta, aby odwiedzić swoich rodziców. Jedziesz już 4 godziny i zaczyna burczeć Ci w brzuchu. Zatrzymujesz się więc w przydrożnej knajpce, aby coś zjeść. Po zjedzeniu…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Poznaj technikę "Drzwiami w twarz"

Wyobraź sobie, że chcesz się zapisać do siłowni, o której Twoi znajomi mówią wyłącznie w superlatywach. Nowa, 3-piętrowa siłownia, w której jest mnóstwo nowoczesnego sprzętu. Mówisz sobie, że teraz będzie inaczej niż ostatnio i…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Dostosuj swój marketing do etapów zaawansowania rynku

Być może znasz drabinę świadomości produktu, w której dostosowujesz przekaz do tego, na jakim etapie podróży zakupowej znajduje się dana osoba, w zależności od tego, czy ta osoba: • Doświadcza problemu • Chce rozwiązać problem •…

  • Strategia

Zmień wizerunek i pozycjonowanie istniejącego, nudnego produktu

Czy wiesz, że małe marchewki stanowią obecnie 80% całego spożycia marchwi (dla tych, którzy nie wiedzą, mała marchewka to po prostu słodsza odmiana marchwi, która jest pokrojona na krótsze kawałki i ma zaokrąglone krawędzie). A oto…

  • Strategia

Strategia "podwyżki cen" w celu stworzenia pilnej potrzeby

Produkty edukacyjne i informacyjne mają kilka ogromnych wad: • Są jak witaminy podawane na bóle - nikt nie potrzebuje desperacko kolejnego kursu (w odróżnieniu np. od tabletki przeciwbólowej jeśli Cię coś bardzo boli). • Aby z nich…

  • Cena
  • Konwersja
  • Strategia