Sprzedaż: Strategia

Tag: Strategia | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 26

Lepszy sposób na wycenę planów rocznych

Większość startupów wypuszczając swój produkt na rynek opracowuje plany cenowe. Wygląda to mniej więcej tak: • 49 dolarów za miesiąc lub • 490 dolarów za rok To proste i przejrzyste rozwiązanie. Klient decydujący się na plan…

  • Cena
  • Strategia

Strategia wielokanałowa od Sour Patch

O dzisiejszym handlu można powiedzieć, że trwa przeciąganie liny pomiędzy sprzedażą bezpośrednią a handlem detalicznym. Marki sprzedające bezpośrednio zaczynają ekspansję wielokanałową. Z kolei firmy, które dotychczas sprzedawały w…

  • Case Study
  • E-commerce
  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

USP czyli sekret wyróżniania się w sieci

Jeśli chcesz, aby Twoja marka i biznes wyróżniały się na tle konkurencji, to odpowiedź leży w unikalnej propozycji sprzedaży (z ang. Unique Selling Proposition czyli USP). USP to wyjątkowy wyróżnik, który odróżnia Cię od konkurencji.…

  • Oferta
  • Strategia

Jak generować sprzedaż z pomocą influencerów?

O tym, że w swoją sprzedaż i działania marketingowe warto zaangażować influencerów i twórców, najlepiej wie firma Ridge sprzedająca akcesoria dla mężczyzn. Właśnie w ten sposób Ridge potrafił się wyskalować do 9-cyfrowych…

  • Case Study
  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Lejek sprzedażowy, który daje 9-cyfrowe przychody rocznie

True Classic to marka odzieżowa dla mężczyzn, która powstała raptem w 2019 roku, a już potrafi generować 9 cyfrowe przychody, a sama firma wyceniana jest na ćwierć miliarda dolarów. Dyrektor generalny True Classic publicznie powiedział,…

  • Case Study
  • Lejek sprzedażowy
  • Strategia

Negative Stripline czyli taktyka najlepszych sprzedawców i negocjatorów

Większość sprzedawców próbuje przekonać klienta do zakupu pokazując mu jak największą ilość korzyści, jakie ten produkt daje. Pokazując zalety produktu starają się ukryć negatywne informacje na temat produktu. A właśnie te…

  • Strategia
  • Taktyki sprzedażowe

Skup się na wartości postrzeganej, a nie rzeczywistej

Ludzie nie są logiczni? Wręcz przeciwnie. Sprytni marketerzy wiedzą o tym i wykorzystują to. Właśnie dlatego ekspert w dziedzinie marketingu i nauk behawioralnych, Rory Sutherland, mówi, aby skupić się na "wartości postrzeganej", a nie…

  • Strategia
  • Wskazówka