Sprzedaż: Wskazówka

Tag: Wskazówka | Sekcja: Sprzedaż | Znalezionych wskazówek: 59

Czy warto jeszcze stosować ceny z końcówką ,99?

Sprzedawcy bardzo często stosują ceny zakończone dwoma cyframi 9 po przecinku (np. 19,99 zł, 7,99 zł itd.). Cena taka wydaje się niższa niż jest w rzeczywistości. Pytanie tylko czy ludzie nie będą uważali towaru z taką ceną za towar…

  • Cena
  • Wskazówka

Mirroring czyli prosta i skuteczna taktyka, która pomoże Ci zamknąć więcej transakcji

Mirroring czyli odzwierciedlanie, to taktyka o której pisze Chris Voss w swojej książce "Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie" (oczywiście streszczenie tej książki znajdziesz w 'Fabryce wiedzy'). Voss mówi, że "mirroring jest…

  • Klient
  • Wskazówka

Strategie promocyjne dla firm usługowych

Sklepy e-commerce bardzo często oferują zniżki na zakup swoich towarów. Taki Black Friday czy Cyber Monday to najlepszy w roku okres dla sklepów online jak i ich klientów. Ludzie ogólnie dość dobrze rozumieją, że w przypadku towarów…

  • Cena
  • Oferta
  • Wskazówka

Jak zaprojektować opakowanie, aby lepiej sprzedawał się produkt?

Załóżmy, że kupujesz butelkę oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia, a Twoją uwagę przyciągnęły dwie marki: Pierwsza: Prosta ciemnozielona butelka z małą, minimalistyczną etykietą zawierającą jedynie nazwę marki i napis "100% oliwy…

  • Produkt
  • Wskazówka

Jakie procentowe zniżki działają najlepiej?

Załóżmy, że masz sklep z odzieżą i chcesz zrobić wyprzedaż towaru zalegającego na magazynie. Obniżasz więc cenę zeszłorocznych koszulek z 29,99 zł do 27,68 zł, co daje 7,7% zniżki. Myślisz sobie: ""7,7% to raczej niewiele i ludzie…

  • Cena
  • Taktyki sprzedażowe
  • Wskazówka

10 pytań, na które musi odpowiadać Twoja oferta

Twoi potencjalni klienci wchodzą na Twoją stronę, czytają Twoją ofertę… i mają szereg pytań i wątpliwości, które rodzą się im w głowach. Jeśli chcesz takiego potencjalnego klienta zamienić w klienta płacącego, musisz…

  • Copywriting
  • Oferta
  • Wskazówka

Czy wywieranie presji na kliencie ma jeszcze sens?

Twój potencjalny klient odwiedza stronę produktu. Podoba mu się to, co widzi, ale nie jest pewien czy powinien kupić go teraz, czy wrócić do niego później? Doskonale zdajesz sobie sprawę, że ten potencjalny klient może już nigdy nie…

  • E-commerce
  • Klient
  • Wskazówka